Stam (18+)

Opkomst: tweede zaterdag van de maand van 20.00 tot 22.00 uur

Elke tweede zaterdagavond van de maand is het tijd voor de stam! De avondvullende programma’s die we doen zijn voor en door stamleden. Om de beurt bedenken we wel iets. Het varieert van een bordspellenavond tot een autopuzzeltocht en van paintballen tot een moordspel oplossen. Voor ieder wat wils, met één garantie: gezelligheid!

Niet alleen de jeugdspeltakken gaan op kamp, ook wij doen dat! We organiseren twee keer per jaar een ‘stampje’. De programma’s van deze weekenden variëren van gezamenlijk lekker eten tot ontspannen bij het kampvuur. Onze kamplocaties verschillen ook, want we zijn al vaker met het vliegtuig weggeweest.

Wil je ontdekken hoe de scoutingavonturen voor 18-plussers eruitzien? Stuur een mailtje en kom gauw eens langs!